KRATEK VSEBINSKI OPIS
V okviru usposabljanja bodo udeleženci spoznali aktualne trende, ki so zaznamovali nakupne navade potrošnikov in digitalne trende, ki zaznamujejo sodobno trženjsko komuniciranje med podjetji in potrošniki. Izzivi s katerimi se trenutno soočamo na trgu so, kako se najbolje in najhitreje odzvati na nove potrebe in nakupne navade potrošnikov ter se prilagoditi aktualnim tržnim spremembam. Uspešen nastop na trgu tako ni možen brez razumevanja potrošnikov, poznavanja njihovih potreb, navad, mnenj in stališč ter nakupnega vedenja. Kdo je naš potrošnik in kakšne so njegove navade? Kako razmišlja na svoji nakupni poti? Kako na njegovo nakupno vedenje vplivajo okolica in spreminjajoči se trendi? To je le nekaj ključnih vprašanj razumevanja vedenja potrošnikov. Udeleženci izobraževanja bodo razumeli, kako danes pristopiti k potrošnikom, ki imajo spremenjene nakupne navade, so bolj vešči novih tehnologij, imajo drugačna pričakovanja od podjetij in njihovih blagovnih znamk kot pred nekaj leti. Živimo v času, ko se vse več komunikacije in sodelovanja prestavlja v svet digitalnih tehnologij. Digitalizacija omogoča, da so potrošniki preplavljeni z informacijami in ozaveščeni glede vseh možnosti, ki jih imajo, zato je ohranjanje zvestih potrošnikov toliko težje. V okviru usposabljanja bodo udeleženci spoznali digitalne trende sodobnega trženjskega komuniciranja med podjetji in potrošniki. Razumeli bodo, kako uporabimo ključne digitalne trende v trženjski komunikaciji s potrošnikom, s ciljem da (p)ostane naš zvest potrošnik.
OPIS IZVAJALKE
Dr. Tina Vukasović je redna profesorica, ki pedagoško in raziskovalno deluje na različnih področjih trženja, s poudarkom na področjih nakupnega vedenja potrošnikov in upravljanja blagovnih znamk. Pri delovanju jo odlikujeta interdisciplinaren pristop in mednarodna vpetost. Poleg poučevanja je aktivna kot članica uredniških odborov mednarodnih znanstvenih revij in organizacijskih odborov mednarodnih znanstvenih konferenc. Rezultate svojega raziskovalnega dela predstavlja v člankih v tujih in domačih revijah oz. publikacijah. Strokovne izkušnje je več let pridobivala v gospodarstvu