ZADOVOLJNA STRANKA?! - družabni in izobraževalni dogodek za frizerje

Pri delu frizerja je poleg strokovnosti pomemben tudi pristop do stranke, ki pomembno vpliva na vračanje le te. Pri tem igra pomembno vlogo prijaznost, zaupnost, pravi nasveti in ustrezna komunikacija. In prav to bo rdeča nit srečanja. Ste se že kdaj vprašali, kaj o vas in vaših storitvah menijo stranke? Kaj bi lahko izboljšali, kaj spremenili? Zakaj je poslušanje pomemben del komunikacije in kako narediti dober vtis, ki ostane in pripomore, da se stranka vrne. 

29.03.2025
18:00 -
Butična vinska klet Lepa Vida
,
Osek 4b
,
Šempas

Poudarki:

  • Kako jasno in odprto komunicirati s stranko v salonu
  • Kako s pravilno komunikacijo ugotoviti, kaj stranka želi
  • Kaj sporoča neverbalna komunikacija in kako jo izkoristiti sebi v prid
  • Kako naš nastop pred stranko še izboljšati in narediti dober vtis

 

Pridružite se nam v prijetnem vzdušju, kjer bomo kaj novega izvedeli, si kaj zanimivega povedali, kaj dobrega pojedli in kaj odličnega degustirali - v Lepi Vidi 29.3.!

Za člane OOZ Nova Gorica in OOZ Ajdovščina je cena na osebo 10 EUR (z DDV), medtem ko je za nečlane 35 EUR (z DDV). Izkoristite priložnost!

PRIJAVA