
Zbrane udeležence so uvodoma nagovorili predsednik OOZ Ajdovščina David Pizzoni, podpredsednica OOZ Nova Gorica Irena Silič Torkar, predsednica sekcije frizerjev Ajdovščina Leonida Hrovatin in predsednik sekcije frizerjev Nova Gorica Pavel Mužina. Povezovalka dogodka, Martina Arčon, je izpostavila pomen odnosa med frizerjem in stranko. Poleg strokovnosti so za dolgotrajno zaupanje ključni prava komunikacija, pristop, spoštovanje in sposobnost poslušanja – vse tisto, kar ustvarja pozitivno izkušnjo in vpliva na zvestobo strank. Udeleženci so skozi praktične primere razmišljali o tem, kaj stranke zares pričakujejo in kako v salonu ustvariti dober vtis, ki ostane.
Dogodek se je zaključil z druženjem in mreženjem v prijetnem ambientu na posestvu Lepa Vida, kar je prispevalo k še tesnejšemu povezovanju članov sekcij ter utrjevanju skupne vizije glede tega, kako naj bi izgledal kakovosten in sodobno naravnan odnos do stranke.