Dogodek so gostinci zasnovali izključno za novinarje, s ciljem, da njegovo ime seže v daljno slovensko vas. In kar je bilo najlepše, je prav slikovito predstavljena zgodba, za katero je med drugim poskrbela tudi Nika Šuligoj. Začeli smo na Trgu Evrope, kjer je predstavila povezavo med solkanskih radičem in novogoriško železniško postajo, s pomočjo katere je ime radiča segla tudi onkraj goriških polj. Pot se je nadaljevala na solkansko polje, kjer sta nam Teja in Boštjan Koršič razložila celoten potek pridelave te avtohtone rože. Sledil je obisk podjetja Biolab na italijanski strani, kjer nam je lastnik, Massimo Santinelli, zaupal vse izdelke, ki jih ustvarjajo iz radiča, po italijansko znan kot La rosa di Gorizia.
Vzdušje se je vedno bolj sproščalo, tudi na račun žlahtne kapljice, ki nas je spremljala vse do Ošterije Žogica, kjer je potekalo tekmovanje v pripravi solate iz »sukenskega reguta«, kisa in ocvirkov. V bitki so se pomerili Ošterija Žogica, Ošterija Branik, Trattoria alla Luna in Gostilna Štirna, med katerimi je naziv zmagovalca bila deležna prav ekipa Ošterije Žogica. Odličen dogodek in super priložnost za promocijo avtohtonega in unikatnega radiča. Dogodek je nedvomno uspel in dosegel svoj cilj, saj so že takoj zvečer o njem govorili na vseh pomembnejših televizijskih postajah. Poklon goriškemu regutu in vsem, ki skrbijo za to, da se njegova zgodba piše že 150 let!